De nieuwe Pompkracht homepage werkt als een wegwijzer voor de website. De bezoeker kan gemakkelijk de juiste informatie vinden, of je nu werknemer of werkgever bent.
Pompkracht wilde graag losbreken van de industriestandaard. We hebben een kleurrijke nieuwe merkidentiteit gecreëerd die als een flexibel systeem uitbreidbaar is zonder karakter te verliezen.
De patronen visualiseren de belletjes die ontstaan in olie. Een simpel herkenbaar element dat op iedere drager toe te passen is.
In samenwerking met Pompkracht hebben we een serie van iconen ontwikkeld om de bezoeker gemakkelijk door de website te laten navigeren.
Door diepte te geven aan de illustraties ontstaat een 3D-achtig effect. Deze beeldtaal kan gemakkelijk in de toekomst uitgebreid worden.
De website moet overal en op ieder apparaat snel en gemakkelijk te gebruiken zijn. Alle content is geoptimaliseerd zodat deze werkt op een computer, tablet of mobiel.
Pompkracht is inmiddels bezig met het bouwen van een app waardoor werknemers makkelijk roosters kunnen organiseren, beschikbaarheid laten zien en hun profiel kunnen aanpassen. De visuele stijl is uitgebreid om de illustraties ook naar de app te vertalen.
Voor Pompkracht bouwden we een compleet aanpasbaar CMS – Content Management Systeem – om aanpassingen en verbeteringen aan de website zo eenvoudig mogelijk te maken. Het bedrijf kan zelf nieuwe banen en vacature's plaatsen, hun team organiseren of pagina's toevoegen zonder dat de stijl af gaat wijken.